fredag den 8. juni 2012

Fantasiens væsner...

Når man er barn tænker man bare anderledes og ens fantasi rækker vidt.
Jeg har for nyligt stiftet bekendtskab med en helt og aldeles fantastisk hjemmeside, hvor indehaveren syr bamser ud fra børns tegninger. Hold da op hvor er hun god til det, det er helt vildt, I kan tjekke dem ud her childsown.com og se om i ikke også kan blive inspireret. Til alle dem der selv kan sy, så er jeres næste projekt lige fundet ;)


Jeg har længe villet scanne mine børns tegninger ind og lave noget ud af dem, hvilket jeg i min inspirations rus, så lige har fået gjort og nu venter der sig bare, at jeg skal finde tid til at gå i photoshop og redigere, klippe og klistre dem sammen til en sej plakat og nogle super fede T-shirts.
Glæder mig til at vise dem frem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar