fredag den 9. april 2010

Malerier jeg har malet!

En stor hobby af min, er at få lov til at male malerier og her nedenfor vil jeg vise noget af mit arbejde.
Billederne er ikke alle lige gode og jeg syntes ikke alle kommer ordentligt til sin ret, men man kan da overordnet danne sig et indtryk af dem.



Dette maleri er malet til min kære Bedstemor og hænger hjemme hos hende.
Fra 2006
Fra 2003
Gammelt og er ved at blive malet om.

Fra 2007

Skulle man syntes om min stil og gerne vil bestille et maleri, maler jeg gerne for folk. Som sagt så elsker jeg at male og ser det helt som at meditere, det er altid godt at have en undskyldning for at tage penslerne frem.
Pris på et maleri vil afhænge af en masse ting, størrelse, skal der bladguld på osv. men det er noget der aftales før arbejdet går igang.
Jeg bestræber mig på at gøre billedet personligt også, så indreager altid kundens ynglings farve/farver, former eller andet ønske. Det skal jo passe til personens hjem og personlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar