mandag den 25. juni 2012

Cirkeline fødselsdag...




Så blev den yngste 2 år og hvor tiden dog går hurtigt. Det føles som var det i går hun poppede ud af min mave og i dag er hun blevet en lille 2 årige ubeslutsom diva.
For et stykke tid siden købte jeg 2 ugle forme, som jeg bagte Hr og Fru ugle i til vuggestuen, men til fødselsdagen havde jeg planlagt noget helt andet.
Jeg har længe ønsket mig værktøj til at kunne lave smukke sugar paste blomster og andre fine figurer til at pryde mine kager med. Så til denne lejlighed, så jeg mit snit til at få mine ønsker opfyldt, i den skønne kreative forklædning af en Cirkeline kage.
Fandt dog hurtigt ud af at de små smukke blomster tager noget længere tid at lave end jeg først havde regnet med.
Men nu kan jeg lave smukke kager prydet med smukke detaljer...



4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med lillepigens 2 år :) sikke tiden flyver...
    Ser ud til i havde en skøn dag..
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Ja som tiden flyver, men tillykke med "Divaen" :)
    -Og super flotte kager som altid.....
    Knus

    SvarSlet
  3. :) takker, det var også en rigtig god dag og tiden flyver bare af sted, det er helt vildt, men også dejligt

    SvarSlet
  4. Super super kage!! Jeg har lige været på kursus i fondantens kunst, men må sige...der går længe før jeg kan det der!!

    SvarSlet