søndag den 9. maj 2010

Egg Coddlers!

Da min Oldemor levede, havde hun sådanne en stående inde i sin stue, fyldt med slik og når vi børnebørn/oldebørn kom på besøg hos hende var det altid om at komme først ind og få fingrene i de bedste stykker.
Hvordan denne egg coddler helt precist skal bruges, er jeg ikke helt sikker på, men for mig vil den altid være en slik skål.

Jeg har længe ønsket mig sådanne en så jeg selv kan have den stående til mine børn, børnebørn og oldebørn. Syntes det er en rigtig fin og hyggelig ting, som man kan give vidre.
Fandt dem så på nettet Royal Worcester egg coddlers og bedste var så sød at give mig en med jordbær motiv på, i gave (tak søde Bedste). Hun bestilte også selv en med skovbær, så må vi se om hun også har planer om at holde oldes hygge slik skål i live...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar