søndag den 23. maj 2010

Lige lidt fra mig!

Har fået lavet lidt fødselsdagsgave i disse dage, en fin ballonkjole og så ryger der et par filt muffins oveni også.
Derudover har jeg klippet og klistret en fugle guirlande eller hvad man nu skal kalde sådanne en, så den lille ny har noget at se på når hun kommer ud ;-)
Ellers ikke så meget nyt her fra, er ved at blive bims af graviditetskløen (den chrem jeg har fået virker ikke helt som jeg havde håbet) og holdes vågen natten lang, så er træt om dagen og kan ikke overskue så meget.
Så her tæller jeg dagene for at hun skal komme ud og får kløet min krop til ukendelighed :-(

Kan dog trøste mig ved at jeg skal sættes igang før termin (8juli), hvor lang tid før finder jeg ud af næste mandag ved jordmoderen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar