søndag den 2. maj 2010

Overstået fødselsdag!

En rigtig vellykket og dejlig fødselsdag overstået.
Det hele startede med at Thobias fik sine gaver fra os af om morgenen og jeg elsker den reaktion han havde over det han fik og man kan tydeligt se glæden i hans øjne. Der ramte vi vidst plet!

Lidt billeder af forberedelserne på dagen.
Drengene skulle dekorere muffins, jeg havde lavet skatte kort til en lille skattejagt og så er der selvfølgelig fødselsdagskagen, pirat skibet.
Selvfølgelig er et af de eneste billeder af KÆMPE gravide mig, et hvor jeg står med ryggen til og man kan slet ikke se jeg er gravid :-( typiskt ik... 

                                     

Jeg tror alle hyggede sig og det var dejligt at bedste havde stået for det lækre brød, så jeg havde mindre at tænke på.
Thobias fik en masse gode gaver og han var ikke til at hive ind til bordet for at få lidt mad, der var simpelthen for meget spændende og nyt legetøj at lege med.
                              

Tusinde tak til hele familien for en rigtig dejlig dag og især alle dem der tog den lange vej fra jylland, kun for nogle timers fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar