tirsdag den 2. november 2010

Dådyr!

Syntes lige i skal tage et smut forbi den lokale Netto, hvis i som jeg er vilde med dådyr, rensdyr osv..

Er de ikke fine?
Jeg har lige købt nogle store nogle på nettet som jeg gerne vil linke til og vise billeder af, skal bare lige have lov til at bruge billederne, men i kan da lige få linket til hjemmesiden.
De har bare nogle fine dekorations dyr (tysk firma, så man skal kunne læse og forstå tysk)

Her er de og de er store og billige, venter dem hjem om en uges tid. Glæder mig...
45cm høj

25høj, 30cm bred

5 kommentarer:

  1. det var også lige de to der kom med mig hjem..de var heller ikke så dyre, som dem jeg fandt sidste år...Netto har altså indimellem (læs:ofte) nogle gode ting...
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Måske man skulle tage et smut i Netto :)

    SvarSlet
  3. Så kom jeg også i Netto, tak for tippet :) Prøver at sælge det som efterårspynt herhjemme...Ikke julepynt...

    SvarSlet
  4. Jamen det er jo helårs pynt ;-)
    Jeg har dådyr/hjorte stående hele året, de er skønne til nogle fine fårårs grene eller en buket blomster og så nogle fine svampe.
    Skal nok tage nogle billeder af de fine store hjorte jeg får fra tyskland om en uges tid...

    SvarSlet
  5. Hvor er de kære. Jeg har et enkelt fra sidste år, men mon ikke jeg skal forbi efter en lillebror til den?

    Klem

    SvarSlet