fredag den 18. februar 2011

Ting jeg drømmer om!

Når man suser lidt rundt i byen og køber ind falder man jo ofte over nogle lækre ting som man da godt lige kunne se placeret hjemme i lejligheden. Om det er ting man virkelig har brug for eller om de er nødvendig, det kan jo så diskuteres, men i hvert fald så er det da SKØNT AT DRØMME!
Her er lidt billeder af det jeg går rundt og drømmer om...

Parfume
Chanel No 5

Bøger jeg ønsker mig :)

The New Age of Feminine Drawing


The Beautiful 




Iphonecases (ønsker mig flere forskellige, så den kan skiftes ud en gang imellem) De kan findes og købes HER


Jeg mangler en ny mussemåtte til computeren. Faldt over denne her side fyldt med fantastiske mussemåtte motiver, feks. disse her fine nogle og så kan man på samme hjemmeside også designe sin egen mussemåtte eller andet sjovt.



Kryolan Translucent Powder 60 gm, farve TL3. Den kan bla. købes her, men også i nogle få butikker i Danmark, som Teater hjørnet i København.

Har lige set et rigtig fin hækle bog, som jeg da godt kunne ønske mig ;-) Den kan købes her Saxo.




En flødeskums sprøjte. Kan købes i kop og kande

Babyliss Pro Ceramic Hot Sticks, som feks. kan købes her





Jeg vil helt vildt gerne have sådanne en her
En KitchenAid Artisan i chrem farvet, ihhh hvor er den lækker...men dyr :-( lige fra 3.500 - 4000kr
Hvor kunne man dog lave en god dej til brød og kager, med sådanne en her.




Lækre skind til at ligge over en stol eller på sofaen. kan feks. købes her Langhåret økologisk skind eller her den lidt vilde og dyre version eller her fra jysk Rensdyr skind.

Tingene her nedenfor er nogle man kan købe ved kunst og køkkentøj i Kbh.







Ting og sager jeg har fået:



Bogstaver til køleskabet
Har fået disse skønne bogstaver, men det kan være der er andre der kunne ønske sig dem :-)
 

Denne her bog har jeg fået og er vildt glad for, den kan købes her...
 

Har købt to kartoffel skærebræt (skærer altid igennem hele kartoflen når der skal laves hasselbagte). Købte dem i træ butikken...

Jeg gav mig selv i fødselsdagsgave (2012) udstyr til at kunne lave flotte sugar-paste blomster til lækre kager. Man kan købe udstiks her Kagekompagniet især marguritterne og roserne, til de mindre blomster. Man skal også bruge noget værktøj feks. denne her Balling tool, Slimpin tool, rullepind og en skum pude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar