søndag den 18. september 2011

Regnbue LOVER!

Hi hi hi jeg er af en eller anden grund begyndt at lave ting i regnbue farver og kombinationer. Underligt at det lige kan snige sig ind, uden at man først er bevidst om det. Nå men begyndte for et lille stykke tid siden på et regnbuestribet hæklet tæppe og nøj det er et kæmpe stykke arbejde. Har gabt over et alt for stort et stykke arbejde, men giver ikke op og har nu til mange mange timers hækling. Hele vinteren er dækket ind med hækle beskæftigelse.
Tæppet vil blive stort nok til en alm. et mands seng, fortryder lidt at jeg ikke lavede det i junior størrelse, men nu bliver det altså stort og jeg glæder mig til det er færdigt!

7 kommentarer:

  1. Så lækkert et tæppe, puha bliver helt svedt ved tanken om et så stort arbejde.

    SvarSlet
  2. Ha ha ja, kan heller ikke helt forstå jeg ikke tænkte mig om da maskerne blev slået op. Men det skal nok blive fedt når det er færdigt..

    SvarSlet
  3. Sikke fint dit tæppe bliver - jeg er blevet færdig med mit til Liva. Jeg er også helt vild med de mange faver, og jeg er glad for at jeg lavede mit sådan.
    God fornøjelse med at få dit færdigt.
    Kh Maria

    SvarSlet
  4. Skønne farver du omgiver dig med ;o)

    SvarSlet
  5. Sikke en tålmodig du skal oparbejde :-) - puha men spændende ser det ud - fede farver !

    SvarSlet
  6. Sikke et lækkert tæppe!! :) i Skønne, skønne farver!

    SvarSlet