onsdag den 7. december 2011

En lidt hård december...


Jeg finder at min december måned er lidt hård i år. Vi har (som så mange andre) været præget af sygdom og tids mangel.
Der var og er så mange ting jeg godt ville nå her i julen, men må nok erkende at en del af det må udsættes til et senere tidspunkt.

Men en ting bliver der da nogenlunde lavet og sørget for og det er pakke kalenderen fra Oldemor til mine to skønne unger. Vi fik en stor pakke fra Red barnet (Shane's verden) ind af døren for et stykke tid siden og det viser sig at være lidt svært at finde tid til at få det hele lavet. Men jeg holder ud endnu og har da fået tilføjet en masse ting, ud over det der er i pakkerne.
Jeg elsker at finde på og lavet sjove ting ud af noget man alligevel ville have smidt ud.
Kan varmt anbefale at give sådanne en kalender til børn der er 5+

Andre end os der sidder og klippe, klistre med Shane?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar