søndag den 23. september 2012

En dag med drøn på...

eller skal man sige to måneder med drøn på!

Det føles som om jeg arbejder i døgndrift for tiden, hvilket kun er godt og forhåbentligt giver noget i den anden ende i form af kontanter.

Jeg er startet som underviser for de kommende stylister på Art of Style and Makeup og nøj hvor er det da en super gruppe jeg har fået denne gang. Glæder mig helt vildt til at se hvad de begavede kvinder (desværre ingen mænd i denne omgang) kommer op med det kommende år.
Så vil da ikke udelukke at jeg kommer til at prale lidt af dem her inde en gang imellem ;)

En af mine kolleger er stylisten Celine Albert, som har lavet en masse fantastiske ting og hende er jeg sikker på jeg nok skal komme godt ud af det med. I kan se hendes portfolio HER.


Udover undervisnings jobbet så sidder jeg også ved en virksomhed der hedder Uniq Partner, her laver jeg alt muligt som logoer, hjemmesider, annoncer osv. Der er har endnu ikke været en kedelig dag.

Fremtiden ser lys ud med masser af projekter, som bare venter på at jeg mirakuløst får 4timer mere i døgnet til at kunne gøre dem færdige.

Jeg håber alle her ude i blog land har det godt :)
Mange kram fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar