fredag den 19. oktober 2012

Efterårs billeder...

Det dejlige efterår er over os og det har ført til, at jeg har fået lov til at tage nogle efterårs billeder af venner og deres familier.

Jeg elsker at tage billeder, men er desværre ikke den mest tekniske fotograf. Jeg kan se og fange de rigtige øjeblikke, jeg kan lave billedkompossitioner, beskære, redigere og mange kreative løsninger, men finder ofte at jeg har svært ved at gennemskue det tekniske ved lys regulering under et fotoshoot.
Det er drøn ærgeligt, men man kan jo ikke være knald god til alt ;)

Jeg syntes da alligevel I skal se lidt af mit arbejde. Det er jo nok det arbejde, jeg kommer tættest på, som er mine egne kreative sysler lige for tiden. Man kan altid se på min hjemmeside hvad jeg laver mettebundgaard.com







Ingen kommentarer:

Send en kommentar