fredag den 22. februar 2013

Min nye blog..

Jeg har startet en ny blog... en mere professionel blog hvis man kan sige det sådanne.
Hvilket også er en af grundende til at jeg ikke pt. skriver så meget her inde, Metunda bliver mildest taget forsømt noget så grusomt :(

Men jeg fjerner den ikke, da jeg håber en gang at få gang i hjemme projekterne igen og de skal selvfølgelig her ind og ligge, for min anden blog er tilegnet mit arbejde og tanker her om.

Hvis nogle af jer kunne være interesseret i at følge mig på min nye blog, så har jeg lige fåret instaleret en FOLLOW knap nederst i højre hjørne af hjemmesiden. Så kan I følge mig i mit arbejde og mere professionelle kreative udfoldelser. Måske endda blive inspireret til noget nyt.

Her er et smug kig på den seneste poste jeg lige har lavet ;)

Moodboards på den fede måde...

I sidste uge skulle mine elever lave en hjemme opgave, som bestod af at de skulle lave 6 herre stylinger til en foto serie til et magasin.
Jeg var glædelig overrasket over at de havde eksperimenteret og lavet... læs mere her





Jeg håber I stadig er der ude og husk på at skal man have fat i mig er det bedst at ringe eller skrive en mail, da jeg ikke tjekker denne blog så ofte som jeg burde lige for tiden.

Knus Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar