tirsdag den 3. maj 2016

Mac konfirmations kage!



Jeg fik til opgave at lave en konfirmations kage med Mac makeup til ca. 40 personer og kender man mig, så har jeg svært ved ikke, at gå fuldt ind i opgaven når jeg siger ja til nye projekter.
Så jeg gik straks i gang med at teste de ønskede cremer, som bestod af hindbærmousse og tobleronecrem. Selve kage lagene ved den første test, var jeg ikke helt tilfreds med, så her skulle der testes en ny. 
Er I tosset der er mange kage lags opskrifter, jeg fik tjekket en del ud og fandt frem til denne her opskrift!
Mine unger godkendte testeren og så måtte jeg ellers i gang med at bage lagkage bunde til nedfrysning.

Her kan I se lidt flere billeder af kagen, den blev ret flot hvis jeg selv skal sige det og KÆMPE stor!
Jeg har med vilje ikke lagt opskriften op, da jeg ikke var helt tilfredt med selve kagen (lidt for kompakt og tung) men lover jeg nok skal lave et opslag over mousser og de bunde jeg efterhånde har fået teste af og er glad for.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar