fredag den 12. januar 2018

Julepynt 2017


Julen er fantastisk og jeg elsker når jeg får lov til at pynte med gran, røde jule kugler og hvad jeg nu kan finde i gemmerne eller lige har ved hånden.
I år var nyt og anderledes, for vi er flyttet i hus og jeg havde en hel del plads og hvor jeg normalt har ret meget pynt, havde jeg pludselig ikke nok.
Så jeg holdte mig til lidt men godt (iøjefaldende og fyldigt), til næste år har vi fået mere og så har jeg haft et helt år til at forberede mig ;)







Vi har nogle helt faste elementer og traditioner her i huset, hvilket er feks. denne husalf, som børnenes oldemor har givet mig for en del år siden. Den har flytter lidt rundt, men skal frem til jul, derudover har vi ude ved døren en lille husnisse, som passer på os hele året rundt. Vi har også Nissefar (en dukke) som altid har sin plads ved sofaen til jul.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar