lørdag den 20. marts 2010

Mor Mette's æble bagning!

Elsker at lave mad og gerne fed og sjov mad, er ikke bleg for at putte en ordentlig klat smør i mine sovser eller i mit bageværk.

Skal nok smide en opskrift eller to her ind hvis der skulle være forspørgsel på dem ;o)

God gammeldags æbletærte

Elsker æbler og når det er højsesson for dem er jeg en glædelig aftager af de lækre søde og saftige æbler.

Især når jeg har helt små børn bliver der kogt en masse æblegrød, som selvfølgelig skal bruges til den søde tand også.






Desværre har jeg en kæreste der ikke er så vild med de bagte æbler og som kun vil spise den rå chokoladekage dej lige fra skålen, så indrømmer at der lidt for ofte ryger chokoladekage på menuen.

Men heldigvis så er der mere til os andre (som så nok mest er mig), håber godt nok den lille ny er mindre kræsen end dem jeg har omkring mig her hjemme lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar