fredag den 9. april 2010

Drømmehjem!

Tænker ofte på hvordan det vil være at have sit drømmehjem. Der findes så mange fantastiske måder at indrette på og for mig er det vildt svært at vælge. Jeg elsker det rene men også farver, her er lidt billeder fra noget indretning jeg er faldet for og ønsker mig i fremtiden. Dog lidt ferskt, tror jeg vil suplere rummene med farverige malerier og puder ;-)



Elsker højt til loftet og bonderoser...
Her nedenfor kan man se et af mine malerier, som her hænger i mit gamle køkkenalrum, som jeg savner rigtig meget. Her hvor vi bor nu er der desværre ikke plads til at mit elskede spisebord og det må derfor stå ubrugt på loftet. Glæder mig meget til vi engang flytter i noget størrer hvor den atter kan komme frem og familien kan samles omkring den.

En ting jeg sætter pris på i mit køkken, er at jeg kan se og rimeligt nemt kan komme til mine køkken ting. Jeg får simpelthen ikke brugt mit grej hvis jeg ikke kan se dem og jeg nyder når jeg bliver inspireret til at bage lækre kager i mine sjove forme eller får brugt nogle af alle de fine skåle jeg har købt i årenes løb. For ikke at snakke om det at drikke af de fine glas på en hverdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar