søndag den 31. oktober 2010

Forberedelser til Halloween!

Jeg har før i tiden været meget anti Amerikanske traditioner, meeen jeg indrømmer at flere af dem har fundet et lille hjem i mit hjerte og at jeg slet ikke kan lade vær med at gribes af stemningen og det at få lov til at være kreativ på mange forskellige måder.
Halloween kom over mig og jeg vil her give ud af mine ideer og anstrengelser for denne Halloween ;-)

Netto var i år rigtig god med hensyn til Halloween pynt og udklædning, jeg fik købt div. masker, græskar fyrfads lamper (se billed ovenfor), sjov lommelygte der kunne lyse med forskellige uhyggelige motiver, en stjerne himmel fremviser og en ret uhyggelig skelet arm (de havde desværre kun en tilbage da jeg var der, ellers havde jeg købt flere).

Føtex kunne bidrage med en fin guirlande med skeletter, en masse spindelvæv og så fik jeg lavet en stor edderkop af nylonstrømper og balloner (Den har Thobias lige bekæmpet idag, den var først helt død da alle balloner var punkteret).


Fandt nogle rigtig fine flagermus og edderkopper til vinduerne i panduro til ca. 50kr og så var jeg med ungerne en tur i fælledparken for at samle uhyggelige grene og en masse flotte blade i orange, røde, brune og gulgrønne farver, lige til at give det sidste til stemningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar