søndag den 31. oktober 2010

Hjemmelavet blod!

Det teaterblod man kan købe syntes jeg ikke er helt vildt godt og ofte smitter det frygteligt meget af og skal gnubbes for at få af huden. Så her er et fif til jer der ikke gider bruge tid på at skrubbe ungerne rene og smide klædud tøjet ud fordi det er blevet for grimt af lyserøde pletter.

Jeg har ingen forhold (endnu) så man må tage den på slum, men det er ret simpelt.
Man tager noget:
- Sirup
- Frugtfarve, ketchup og/eller rød koncentreret saft
- Madkulør

Jeg blev ikke helt tilfreds med denne portion, men det fungerede fint og ungerne var helt med på at det kunne gå for at være blod.

De bedste resultater jeg har lavet i sin tid på blod, var ved at blande noget sirup og madkulør i lidt købe teater blod, men det er simpelthen for at få den rigtig røde farve. Denne her blev lidt for gennemsigtig efter min smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar