søndag den 21. november 2010

Lørdags hygge med en kær veninde!

Lørdag var rengøringsdag og jeg måtte ud på en lang gå tur med den lille, så hvorfor ikke lige stoppe forbi bopaplads, få en varm kop snuedræber og en super tøsesnak med min dejlige veninde Camilla.
Josephine gjorde sit for at charme sig ind på Camilla (sikkert i håb om en pasning i ny og næ... øhhh eller er det moderens håb!).
Nå men det var rigtig hyggeligt på trods af, at det er blevet noget så koldt i vejret, bare man lige husker at vikle sig godt ind i de tæpper der stilles til rådighed ved cafeerne, så er man endnu godt kørende.
Så alle i dejlige kvinder her inde, her er en opfordring fra mig af til at i skal tage en tur på cafe og få jer noget dejligt varmt at drikke og nyde vinterens kommen. Jeg er stadig på barsel og melder mig gerne til at hive jer med ud i kulden ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar