søndag den 28. november 2010

Julepynten tager form!

Efterhånden som årene er gået, har jeg fået samlet mig en del julepynt sammen, men jeg har altså ikke holdt mig tilbage i år, med at købe nyt og det har jeg selvfølgelig gjort med den undskyldning, at det skulle bruges til barnedåben. Hvilket det selvfølgelig også har skullet, men det er jo dobbelt så godt, at man så kan genbruge det meste til jul også.
Jeg har ikke pyntet vildt op i år, men har prøvet at holde det lidt nede og så skov og eventyrligt, som det nu næsten kan være..
Der er blevet hentet grene i fælledparken (dem der ligger på jorden selvfølgelig) og købt en hel del padehatte i fakta.
Nisser, alfer, dådyr og glimmer sommerfugle har fundet sine pladser i mit jule univers og jeg elsker det.
Håber der er nogle her til jul, der vil komme på besøg og nyde en kop varm te, kakao eller kaffe i vores stemningsfulde hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar