onsdag den 29. december 2010

Cirkeline kjole!

Min kærestes niece er vild med Cirkeline og selvfølgelig skulle hun da have en Cirkeline kjole i julegave, så jeg sad til sent ud på aftenen, et par dage før vi skulle til Jylland og syede denne fine kjole. Tror minsanten også jeg bliver nød til at lave en mere til Josephine.
Kjolen er lavet ud fra Onion 20022 og så med påførte hjemmedesignet lommer. Stoffet er fra Ebay Ladybird cotton og er desværre af en meget tynd kvalitet og så skal man altså huske at vaske stoffet, da den røde farve smitter af. Ikke perfekt stof kvalitet men brugbart.

3 kommentarer:

  1. Hvor ér den bare kær. Min yngste datter hedder Line, og har også bestemt mig for, at hun da skal være cirkeline til fastelavn og nu søger jeg med lyyys og lygte efter noget cirkeline stof i tyk velour eller fleece. Vi skal nemlig til fastelavnsfest i en kold gymnastikhal, så det ville være rart med noget varmt stof :) Super fin kjole :)

    SvarSlet
  2. :-) Takker! Man kan jo altid fore kjolen. Du må gerne skrive hvis du finder noget i velour eller fleece.

    SvarSlet
  3. Ja det ved jeg, men så erfaren er jeg ikke, og har faktisk ikke kunnet finde noget andre steder end der du har købt det. Ville SÅ gerne have en lille cirkeline velour kjole ;)

    SvarSlet