torsdag den 27. januar 2011

Hvis man dog bare boede i Æbeltoft!

Som de faste læsere nok ved, så holdte vores lille familie, jul i et sommerhus nær Æbeltoft.
En af dagene skulle vil lige et smut ind til byen og hente noget på apoteket, så var det, at jeg på min vej kom forbi en genbrugsforretning, hvor der stod den fineste gamle karrusel hest, havde desværre ikke tid til at snuse rundt i butikken, da der var nogle i bilen der ventede på mig. Men er der bare lidt mere ala. denne skønne hest indenfor, så vil jeg bestemt anbefale at man tager på besøg i den genbrugsforretning. Ved ikke hvad butikken hed, men Æbeltoft er lille og den ligger lige inde ved de små gågader og ikke langt fra apoteket.
Hvad skal man dog gøre uden sin smartphone ;-) hi hi hi (iphone)
Hvor ville jeg gerne have ønsket mig den hest i julegave...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar