mandag den 31. januar 2011

Nye ting på bloggen!


Jeg er ved at finde ting frem som jeg kan vise frem til ikke mindst jer, men også til en fremtidig arbejdsgiver.
Så i vil fra nu af og et stykke tid frem, komme ind til en blog i forandring.
Der vil nok blive ændret på layoutet og så vil der blive tilføjet en hel del af mine kreative sysler, som tegninger, designs, photos osv. Ting der allerede er lagt en masse ind af.
Håber i vil blive inspireret og skulle i kende nogle der lige kunne mangle en med mine evner, så hold jer endelig ikke tilbage med at give dem et link til min blog.

Rigtig god fornøjelse
Med venlig hilsen
Mette

1 kommentar:

  1. Hej igen Mette,
    synes at jeg kender den model ;)
    Hmmm....der har været noget bøvl med min hjemmeside, men nu er den vist oppe at køre igen, så nu burde dine mails ikke komme retur.
    Er helt frisk på et gensyn her hos mig...
    Vi må lige aftale nærmere, er mega-træt og må vist op i seng nu, har siddet og surfet rundt her i blogland ;)

    SvarSlet