søndag den 13. februar 2011

Bryllups forberedelser!

Som skrevet tidligere, så har jeg lige været til bryllup (ikke mit eget, men en kær venindes). En del af min gave til hende var, at jeg skulle finde på noget dekoration til hendes bryllupskjole jakke. Der havde hængt nogle lidt for "meget" simili brocher på den, både for og bag. Jeg foreslog jeg kunne brodere noget hen over, for at camouflere de ujævnheder, der var kommet efter brocherne.
Det kom til at se sådanne ud, hvilket hun blev rigtig glad for, hjerterne er meget hende og det passede rigtig godt ind til festens tema.

Til mig selv fandt jeg en 400kr H&M kjole, som lige skulle piftes op med lidt ekstra blomster. Den var perfekt til at camouflere min topmave, som jeg stadig døjer med at komme af med efter fødslen.
Farven er en lyserød/lakse farve, som jeg ikke mener man kan bære hvis man er for hvid i huden, så jeg måtte jo lige en tur forbi en spray tan, nogle dage før den store dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar