søndag den 13. februar 2011

Hjemmelavet lanterner!

Jeg er sikker på de fleste af jer har prøvet at lave nogle af disse lanterner eller har set eller hørt om dem før. Men det holder mig absolut ikke tilbage for at fyre den gode og meget fine ide op på min blog!
Jeg har lavet nogle i glas til mig selv som hænger i vores køkken og lidt inde i stuen også og det giver en fantastisk stemning og jeg hygger mig hver gang jeg tænder op i dem, de fører mig hen i en drømmeverden som mest hører de dejlige varme sommeraftner eller de kolde snefyldte vinter dage.
Kan kun varmt anbefale at man finder sig nogle store grene, slæber dem med hjem, sætter dem i en stor krukke og hænger disse stemningsfyldte lanterner op på dem. Evt. pynter med andre fine nips ting som følger årstiderne.



Jeg var til bryllup i går (ved Regensen, overfor rundetårn i København), hvor jeg havde lavet en masse af disse lanterner, både glas og dåse. De skulle hænge i gården, på det store træ i midten, på de nederste grene. Men træet var desværre for højt og vi kunne kun få fat på nogle enkelte grene. Lidt blev hængt op og de andre stilte jeg, på den bænk der er bygget rundt om træet. Det blev meget fint og som lidt ekstra havde jeg lavet et par hjerte beskeder og min "tale" som var et brev, som ikke skulle læses højt, men læses individuelt. Syntes selv det blev ret godt og gav på en eller anden måde mening for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar