mandag den 14. marts 2011

Svampen er flyttet ind for en stund!

Jeg fik en ide til en (hvis jeg selv skal sige det) ret fin gave. 
Der er en lille prinsesse, der får denne lækre pudesvamp. Tanken er at den kan laves som en dørstopper, lege pude eller måske enda en fodskammel (så skal den så bare fyldes med noget lidt hårdere fyld).
Denne her er til leg og pynt. Håber hun bliver glad for den, for jeg er blevet helt misundelig og må selvfølgelig have lavet nogle flere, så snart der er tid og også i flere størrelser.

4 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig god idé.

    Den kan da kun vække glæde.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. hej mette
    tak for din hilsen.
    Den er bare fin den svamp, kan huske at ha set et mønster på sådan en fin en i en japansk bog, men det ser ud til at du selv har lavet det fine mønster, skide godt gået, den er så flot.
    tror jeg ville sy en hel skov hvis jeg kunne.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Tak allesammen

    og Bournonville, det var så lidt. Svampen fik megen ros ved barnedåben og jeg skal også have lavet nogle flere. Mønstret skulle lige afprøves et par gange, før den var der og der er stadig et par finjusteringer, men det fikser man jo bare ;-)
    Fik godt nok ikke nogle bestillinger, men tæt på!

    SvarSlet