onsdag den 27. april 2011

Billeder til svigermor!

For LANG tid siden, spurgte svigermor mig, om jeg ikke ville tage nogle billeder, af hendes to børn og det ville jeg selvfølgelig gerne. Der var bare lige det problem, at den ene ikke er helt vild med at få taget billeder og den anden simpelthen ikke kan tage det bare lidt alvorligt. De to har bare ikke rigtig haft lyst og det har trukket mange måneder ud, før jeg tilsidst måtte sige, at nu gør vi det altså og så måtte de til en af vores hygge dage hos svigerforældrene stille sig op.
Lettere sagt end gjort, da som jeg hentydede ovenfor, så tager de ikke disse slags ting særligt alvorligt og det var altså lidt svært at tage nogle ordentlige billeder af dem, men syntes dog at en del af dem viser meget godt at de er bror og søster.
Forholdende var ikke helt optimale og billederne blev lidt mørke, jeg har derfor eksperimenteret lidt med noget filter i photoshop.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar