fredag den 15. april 2011

Tavle prototype...

Jeg har i lang tid, gerne villet lave nogle fine tavler med forskellige motiver og fik endelig lavet min første test.
Det blev til et firkløver (kærestens valg), syntes det blev rigtig godt og skal meget snart lave en ny med et andet motiv.
Jeg har også malet den rundt i kanten, denne her blev lyserød med små brune håndmalede tre og firkløvere.
Glæder mig til at lave flere og måske få dem i produktion, det kunne da være en drøm.

Jeg laver gerne på bestilling, hvis der er interesse for det og gerne i andre farver rundt om kanten. Vil smide de motiver som man vil kunne vælge imellem, ind her senere og billeder af dem jeg får lavet.
Pris må der snakkes om da der kan være post udgifter og varierende størrelser på motiverne. Skriv en mail til mig og så kan vi se på det.

Kærlig hilsen
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar