fredag den 15. april 2011

Uha jeg skal til teori prøve på onsdag...

Ja, som man jo nok kan regne ud, så er jeg ved at tage kørekort og det er også en af grundende til at jeg ikke har så meget tid til at være kreativ og til at skrive her inde, i disse tider.
Nå, men nu på onsdag er det så første del af at få det kørekort og jeg føler mig ikke helt klar, skal ihvertfald have terpet en hel del de næste 4 dage.
Uha uha uha... det bliver altså ret spændende, mon man klarer den?

Tager kortet ved trafikskolerne.dk på Østerbro, i nogle meget lidt inspirerende rum. Så er det jo bare godt at man skal holde fokus på skærmen og lytte til Laulo's "dybe" stemme ;-) der guider en gennem de utallige svar og spørgsmål omkring kørsel.

2 kommentarer:

  1. Ååååh... hvor kan jeg så tydeligt huske, hvordan jeg også terpede teori spørgsmål for 3 år siden.
    Tænk logisk, og din første mavefornemmelse ;)
    Jeg dumpede på spørgsmålene vedr. parkering, kunne desværre slet ikke se det logiske i dem, håber at du er stærkere i det end jeg var!
    Rigtig meget held og lykke på onsdag.

    SvarSlet
  2. Tak skønne Julie :-)
    Syntes det er lidt hårdt at skulle huske så mange ting, når man har tusinde andre ting at tænke på her hjemme og føler sig kronisk træt. Glæder mig bare til der kommer en tid, hvor man kan gøre lidt af alt det man engang kunne (altså feks. være længe vågen og efterfølgende sove længe uden der er to unger der hiver en ud af sengen kl. 06.00 om morgenen)

    SvarSlet