onsdag den 11. maj 2011

En skøn gåtur ved søerne!

Jeg var for leden ude på en dejlig gåtur ved søerne i København, havde lige været til et møde og tænkte at den lange gå tur hjem, ville gøre både Josephine og mig godt. Især fordi vejret var så solrigt.
Der er bare en helt speciel storby stemning over den danske sommer i København og lige på denne dag fik jeg suget den stemning godt og grundigt indenbords.
Ikke langt fra hvor vi bor ligger østerfælled torv og på det torv ligger der en blomster forretning, som sælger de skønneste og billigste blomster.
Nu er tiden lige præcist til at man kan købe mine absolut ynglings blomster bonderosen og vupti, så lå der lige 3 buketter til 100kr i barnevognen og sørme om de ikke også havde nogle super skønne pink bundter blomster også som jeg måtte eje 2 bundter for 40kr. Så en ordentlig buket til sølle 140kr.
Jeg skrev da lige en sms til kæresten, med et billed af blomsterne, hvor jeg takkede ham og roste ham for de skønne blomster og at han kunne huske at det lige er dem jeg er så vild med. En dejlig forsinket mors dags gave fra ham og ungerne.
Se sådanne kan man også gøre det...


1 kommentar:

  1. Er det bare sådan man skal gøre...tror jeg gør det i morgen :)

    SvarSlet