onsdag den 4. maj 2011

Den fedeste fest (Bryllups) inspirations hjemmeside!

Nu vil jeg altså lige rose en hjemmeside, som jeg nu mange gange har fundet inspiration fra og som efter min mening, kan bruges til andre begivenheder end lige bryllupper!
Det drejer sig om hjemmesiden "Style me pretty", som er spækket med billeder fra div. bryllupper og bryllups temaer. Man kan finde inspiration til belysning, bordpynten, maden, kjolen osv. osv. og hvad jeg syntes er noget af det bedste, er at mange af ideerne kommer fra private, som selv har lagt billeder ind fra deres eget bryllup og deler dem med os andre.
Hvis man som mig elsker sådanne inspirations kilder, kan man hurtigt få en hel aften til at gå med at gennemgå de mange opslag. Jeg vil anbefale at man kigger på disse sider også.
Der er også DIYer (Do It Yourself) hvor man kan finde instrukser til, hvordan nogle af de mange gode ideer kan laves :-)

Er sikker på i vil elske denne hjemmeside og der er vist ikke så meget andet end at sige rigtig god fornøjelse!
Kh Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar