tirsdag den 28. juni 2011

En sikker køjeseng!

Jeg har i LAAAAAng tid villet sikre den stores køjeseng, så trunten kan komme til at ligge i den nederste køje og store bror i den øverste. For så slipper vi for tremmesengen, der fylder det meste af legepladsen på gulvet i børneværelset.
Endelig fik jeg tid til at købe ind til projektet og mens der var nogle unger der sov, så fik jeg boret og skruet i køjesengen.
Syntes selv det blev helt fint og jeg tror at den store syntes godt om det, han syntes i hvert fald at det minder ham om en borg.

Skulle man have brug for hjælp til hvordan man laver sådanne en sengehest selv, hjælper jeg gerne ;-)

6 kommentarer:

  1. Kan hun så selv kravle ud af den?

    SvarSlet
  2. Jeps, trunten er ret så godt kørende for tiden. Hun har gået i et stykke tid nu og er begyndt at eksperimentere med at løbe lidt også og så kravler hun selvfølgelig op og ned af ALT hvad hun kan komme op og ned af. Så hun har fint fanget at hun kan kravle op gennem hullet og ud igen (dog med lidt instruering her til morgen da hun alligevel var på vej ud over sengehesten for at komme ned). De bliver store så hurtigt ;-) og så har hun også lige fået 4kindtænder på en gang!!! ikke underligt hun har været lidt pjævset og mor syg på det sidste

    SvarSlet
  3. den lille baby, hun er jo næsten nyfødt ikke? :) Tiden løber bare hurtigt :)

    SvarSlet
  4. what! Har du lavet din helt egen koejeseng!? Mette, du er jo for vild! :)

    SvarSlet
  5. hehe, jeg laeste vist forkert...SIKRE....ikke lave den for bunden, haha :) Men stadigvaek, der er vist gemt en lille snedker i dig!

    SvarSlet
  6. Ha ha ha nej ikke helt fra bunden, men kun lidt af den ;-)

    SvarSlet