lørdag den 23. juli 2011

Bonbon land!

Når nu vi i år ikke havde råd til at tage på ferie i udlandet, så skulle ungerne da ikke snydes for lidt oplevelser og det førte vores lille familie til Bonbon land.
Jeg havde aldrig været der før og var spændt på hvad det var for et sted. Jeg må sige det overraskede mig og mine fordomme kom en smule til skamme. Bonbon land er et rigtig fint sted, meget lige som Legoland og Djurs sommerland som jeg selv er vokset op med. Der er proppet med forlystelser og div. aktiviteter for ungerne og man kommer selvfølgelig til at stå uendelig lang tid i kø for at få lov til at prøve noget.
Hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik til Bonbon land, så må det vist være, at de burde overveje at få lavet et nyt kort over området, da det ikke helt var til at finde rundt i og så syntes jeg at vejen fra indgangen og ind til det store område med forlystelser skal være større og mere åben, nøj det var en underlig start, men når man så fandt ind, var det helt fint at finde rundt og vi havde os en helt fantastisk dag, med skønt vejr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar