søndag den 24. juli 2011

En tur til Tyskland!

Jesper syntes vi skulle tage et smut til Tyskland og købe lidt ind til gemmerne. Som tænkt så gjort og vi pakkede bilen, smed ungerne ind og kørte der ned ad.
Personligt syntes jeg ikke det er en tur for så små børn, det gik lige, men det er for lang tid at sidde ned for to små unger på 5 og 1 år.
Nå men vi hyggede os på trods af de sovende ben og ømme rumpetter og vi fik da også høstet en del sodavand og lidt slik med hjem.
Jeg syntes jeg husker at tingene i gamle dage var en hel del billigere end i Danmark, men i disse tider er der ikke stor forskel på sprut og slik priserne, det eneste jeg virkelig syntes man kunne mærke forskel på var sodavand. Men det er vist også godt nok, for ellers havde vi jo måtte købe en masse slik og det hjælper ihvertfald ikke på min figur ;-)

 Andre der har været i Tyskland og hente forsyninger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar