søndag den 24. juli 2011

En tur i Stof og Stil = Nyt projekt til mig!

Det var ikke meningen at jeg skulle købe mere stof, men jeg blev lokke af kæresten (ja, i læste rigtigt kæresten) tror dog ikke han helt havde tænkt ordentligt over det, men han ville gerne lige have mig og ungerne med ud på hans arbejde et smut og lokkede med at jeg jo lige kunne se lidt på stof i Stof og Stil der ligger lige lidt længere nede af vejen.
Nå men os af sted til Roskilde, i øse pøse vejr, men hyggeligt var det da at gå rundt i den stor butik og se på alle de fine stoffer, garner og tilbehør. Sluttede af i cafeen, hvor Josephine og jeg delte lidt godt til ganen. Af indkøb fik jeg 3 forskellige stykker stof med hjem, 4m til et sengesæt til Josephine og 1m af de andre to, som jeg endnu ikke ved hvad jeg skal bruge til.

 Fik syet sengesættet ret så hurtigt og kunne i den anledning lige få testet mine nye navne labels. Ikke de bedste jeg har haft bestilt, men billige var de (er købt ved Scannex). Har fundet et firma i Kina der kan lave labels med mit eget logo rigtig billigt, så det skal jeg nok snart have bestilt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar