lørdag den 2. juli 2011

Skønne Stine brud!

Jeg har haft besøg i dag af den skønne Stine og det har virkelig været hyggeligt.
Jeg har jo efterlyst nogle modeller til noget foto og styling, som jeg skal bruge til mit portfolio. Stine er så en af dem, der har været frisk på at tage imod tilbudet, med et dejligt åbent sind og har hjulpet mig hver gang jeg lige var i tvivl om hvordan det skulle være, super støttende og positiv, DEJLIGT med sådanne en model. Alt er lavet selv (på nær brudekjolen som er Stine's), hår, make-up, sløret har jeg syet for 150kr, blomster til hår og buket har kostet 81kr og så har jeg taget billederne.
Det blev der så disse flotte billeder ud af..


3 kommentarer:

  1. Flot arbejde. Kom til at tænke på om du nogensinde har prøvet at bestille nogle af dine stofprint ved spoonflower.com, det kunne jo være sjovt at se dem sådan rigtig?
    Go' weekend :o)

    SvarSlet
  2. Takker :-)
    Jeg har overvejet det mange gange, men syntes det er lidt dyrt, men jo måske man skulle bestille nogle meter af et af mine print. Har dog nogle kontakter som måske kan gøre det billigere.

    SvarSlet
  3. Smukke smukke billeder af Stine og virkelig flot stylet. :)

    SvarSlet