lørdag den 27. august 2011

Familien Grufle!

Jeg tror sørme jeg vil begynde på en lille børnebog. Ikke en stor en men en lille sød en, som skal handle om en lille Grufle familie der møder Grufle gøjen.
Ihhh hvor jeg elsker at finde på og glæder mig til at komme i gang. Vil sende bogen ud til nogle selskaber når den er færdig, men vil de ikke udgive den så gør jeg det da bare selv ;-) man kan så meget i dag og photo bøger kan vel også bruges til at lave en børnebog af...

Som teaser får i lige lov til at møde familien Gufle her


4 kommentarer:

  1. Fed idé! :) Hvor er de søde!
    Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor spændende. Jeg vil i hvert fald gerne købe et eksemplar. Bare billederne gør mig vild nysgerrig :) Glæder mig til bogen er færdig :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette,

    Har du mon modtaget pakken fra mig? (Præmien fra min Give Away). Ville være rigtig dejligt at vide, at den [forhåbentlig] er vel ankommet.

    Hilsen fra

    //Lisbet

    SvarSlet
  4. Hej Lisbet
    Har sendt dig en mail :-) og den er ankommet, har simpelthen bare glemt at melde tilbage til dig. Sorry
    Kh Mette

    SvarSlet