mandag den 7. november 2011

Hårbøjler på skønne små feer...

Line som har denne blog og som laver de flotteste hårbøjler, hårpynt og smykker, skulle bruge nogle billeder og jeg fik lov til at få opgaven :-)
Det har virkeligt været svært, af en eller anden grund, at finde modeller til denne foto shoot og jeg vil stadig gerne have lavet flere billeder. Så er der nogle der ude, der kender en fin og romantisk model, gerne med længere hår og som godt kunne bruge nogle billeder til hendes portfolio, så send hende bare videre til mig.

Tøserne her er vores dagplejemor's skønne unger, som var så søde at hjælpe mig. Men jeg mangler altså stadig en lidt ældre model og måske enda både en lille pige og en stor pige.

4 kommentarer:

  1. Du må gerne låne Kaya, men hun er jo også kun 5 år så ved ikke om hun er for lille :) Hun har rigtig langt hår og gør sig fortrinligt på billeder når hun vil :)

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Ja sikken nogle fine hårbøjler, jeg laver selv nogle som minder om dem ;-)
    (burde se at lægge billeder af dem ud på bloggen også.)
    Du søger en model, og jeg tænkte straks på min ældste smukke datter, men hun er sikkert heller ikke gammel nok, bare 5 år?

    Knus

    SvarSlet
  3. :-) det skriver jeg mig bag øret og vender frygteligt tilbage til jer begge, når jeg finder en dag hvor der er tid til en foto shoot. Hvilket sikkert vil blive en weekend og så skal der være godt med lys/sol for det var alt for skyet den dag jeg tog disse her.
    Så mangler jeg bare en lækker voksen model ;-)

    SvarSlet
  4. jeg har sendt dig en mail. Har en niece på 11 år, hvis hun kunne være en mulighed evt.

    SvarSlet