torsdag den 29. december 2011

Jeg beklager dybt...


mit fravær her i december og håber jeg kan samle op på det hele her efter nytår. Der har været så meget og bliver ved med at poppe nye ting op.
Men indrømmer også at jeg har holdt lav profil og har haft arbejde, familie og julehygge øverst på to do listen og der må jo prioriteres.

Vender stærkt tilbage i det nye år med fornyet kræfter og tilbageblik på julemånederne og hvad de bød på af spændende ting (især en hvad jeg vil sige, er en stor familie hemmelighed), men det skal i nok høre om senere...

Jeg skylder jer vist også en give away for min nr. 100 læser og det bliver i form af en lækker bluse (eget design). Mere om det senere...

Ihhh hvor jeg glæder mig til det nye år og at dele den med jer her i blog land.

Kæmpe kram og et rigtigt godt nytår til jer alle
Kærlig hilsen
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar