mandag den 27. februar 2012

Genbrug og forvandel dine skoæsker!


Smid ikke de skoæsker ud, som du får med hjem, når du har købt nye sko. De kan nemlig forvandles til lækre og meget hyggelige opbevarings æsker, som man måske alligevel, ville have betalt en masse for i butikkerne.

Denne her er min første æske og er ikke helt gennemtænkt, men den blev fin og hvis man har lidt "helligdage" nogle steder, så kan man jo pynte og dermed også dække "helligdagene" med blomster, pynte bånd eller andet godt man har liggende i gemmerne.

Jeg har her betrukket æsken med stof, men man kan lige så godt bruge indpakningspapir eller tapet.  For at lime stoffet på har jeg brugt det lim jeg lige havde liggende, spraylim og alm. limstift. Man kan vel bruge andet lim også, bare det ikke laver pletter gennem stoffet ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er da det jeg skal istedet for at købe i dyre domme. Det må prøves en dag jeg har tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jamen det er det da Rikke og det er hele besværet værd ;)

      Slet