tirsdag den 3. april 2012

Fantastiske hår på ingen tid!


Jeg er blevet afhængig af min Topsy tail og en blog der hedder My yellow sandbox. Jeg ELSKER at man nemt og hurtigt kan ligne en million og der er jo ingen ende på de kreative muligheder.

My yellow sandbox er en blog, lavet af en kvinde, der har en forkærlighed til hår, til hendes familie og kreativitet. Jeg syntes bestem den er et besøg værd og ikke kun for alle de skønne håropsætninger. 

Det er dog et krav, at man har en vis længde på sit hår, ellers får man ikke meget ud af hverken topsy tailen eller hår bloggen. Men har man længden, er der absolut ikke mere nogen undskyldning, for at ligne noget katten har slæbt ind.

Brug lidt tid en af dagene på at prøve nogle af de lækre frisure variationer og gør som jeg og køb hendes fine E-bog, som man kan printe ud, laminere og hænge/lægge i nærheden af spejlet, så man nemt lige kan se instrukserne, på de forskellige hår opsætninger.

Rigtig god fornøjelse
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar