lørdag den 26. maj 2012

Ansigtsmaling for de små

Josephines gamle dagplejemor har spurgt mig om jeg ikke vil være så sød at hjælpe med at lave ansigtsmaling til hendes datters fødselsdag og det har jeg sagt ja til, så dagen i dag stod i øvelsens tegn ;) det er ved at være lang tid siden jeg har lavet ansigtsmaling, så jeg har været på biblioteket og har lånt nogle bøger for lige at samle lidt op på det.

Dagplejemor Kamilla var også med så vi kan være to til at sminke, det kan jo tage lidt tid hvis der er mange børn. Syntes det gik fint og har tænkt mig at finde tre forskellige versioner, som ungerne kan vælge imellem.

Tror det bliver en sommerfugl, en superhelte maske og en blomster pige. De tre er rimelig til at gå til og så kan man jo altid variere ved at ændre farverne.

Det er altså sjovt at male og også i ansigtet på et menneske.

Den fine blomster pige og Batman er Kamillas værk, de andre mine ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar