mandag den 7. maj 2012

Skønne kvinder og mænd..

Jeg tror efterhånden godt mine faste læsere ved at halvdelen af mig er feminist og at jeg går op i alt muligt der har det mindste med ligestilling at gøre.

Derfor har det lagt mig helt naturligt, at komme ind i folden hos Dansk Kvindesamfund og står pt. som projektkordinator. Der har været stille på bloggen af en grund og nu får i lov til at se, læse og være med i det jeg har brugt krudt på, at få op og stå de sidste 3 uger.

Jeg vil rigtig gerne invitere jer alle med til Mathildeprisen på søndag den 13. maj kl. 14 -17.
Det vil glæde mig meget at se jer, ligestilling er virkeligt noget alle burde gå op i om man er enig eller ej i kvoter, forældre ansvarsloven, lige lønninger, fast barsel til far osv.

Kom frisk og vær med, jeg tager også gerne imod en hjælpende hånd hvis nogle skulle være interesseret. Så smid mig en mail, så vil jeg sætte jer ind i det.

Kæmpe kram fra mig til jer alle


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar