søndag den 1. juli 2012

Gry Fager' smukke keramik


Keramiker Gry Fager har lige åbnet en butik på Østerbro og jeg finder hendes arbejde meget tiltalende. Om det er det enkle design eller de fine romantiske retro korsstings motiver jeg er faldet for, ved jeg ikke, men det er lækkert, så jeg fik lige tilføjet noget mere til min ønskeseddel.

Jeg har endnu ikke været ind og hilse på hende og kan derfor ikke fortælle om hvilken slags kreativ kvinde hun er. Men syntes bestemt man lige bør tage et smut forbi butikken og se hendes fine udvalg af keramik.

Mine favoritter er skålene (både med og uden låg) og vaserne, gerne med hjerter i farven blå, men skulle man på et tidspunkt kunne få dem i grøn eller rød så ville det passe perfekt ind i resten af hjemmet ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar