torsdag den 18. december 2014

Mine motiver på stof, tapet og gavepapir!

Så er jeg langt om længe kommet i gang med at få mine print lagt ud så alle dem af jer, mine følgere kan købe mine grafiske udføjelser som metervarer, tapet eller som gavepapir.

Det er gennem det firma der hedder www.spoonflower.com
Desværre giver det ikke meget i procenter, men det er en start og nu har de altså ligget i rigtig mange år i mine gemmer og syntes det er så ærgeligt.

Vil arbejde på at få lavet nogle flere spændende print meget snart og så kunne det da være fedt hvis man kunne få lidt ekstra ind på kontoen denne vej. Hvem ved.. måske kan man endda leve af det en dag ;)



2 kommentarer:

  1. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet
  2. Nice post, Critical things are explained in details. I appreciate it. Thanks

    SvarSlet