torsdag den 1. januar 2015

Ferie i udkantsdanmark..

Julen kom med raske trin overraskende hurtigt lige ind i min hverdag og lige efter kom vinteren, uden den store advarsel.
Vejret har været dejligt mildt helt ind i december og jeg havde faktisk mistet håbet om at se sne til juleaften og rigtigt nok ingen sne den 24. dec. Men så stod jeg op til den bedste julegave nemlig sne 1. Juledag. Det var et skønt syn, som glædede mit indre barn.


Jeg og familien har holdt jul i det mørke Jylland hvor vi har slappet af (det vil sige jeg har prøvet at slappe af på trods af min mangel på søvn i disse dage) Svigermekanikken havde lejet et sommerhus ved vesterhavet (udkantsdanmark), hvor familien har været samlet om swimmingpool, sauna, spabad, gåture, masser af god mad og familie spil, det har virkeligt været skønt.
Dog glæder vi os nu, alle til at vende snuden hjem igen til vores kat Mille og vores egne senge.







Vi har fået trænet svømning med min datter og der har endda været lidt tid til at være kreativ, med tegninger og armbånd.



Jeg glæder mig til at se hvad 2015 har at byde på. 
I ønskes alle et rigtigt godt nytår
Kærlig hilsen
Mette

1 kommentar:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlet