torsdag den 15. september 2016

Krystal kage!



Min store dreng går i 4 klasse og kom hjem forleden og havde lavet krystaller i skolen. Han spurgte om man også kunne det med sukker?
Jeg må indrømme at mine fysik kundskaber ikke rækker så langt, men vi blev enige om at det skulle testes og så var det jeg blev inspireret.

Jeg gik på min ynglings app Pinterest og Youtube og fandt alverdens måder, man kan lave sukker krystaller på og de skønneste Krystal kager poppede op.

Så jeg er gik i gang med at lave en lille krystal farm og mit køkken bugner nu både af efterårs sugarpaste svampe, blade og nu også krystaller.... Jeg har ALT for lidt plads i mit køkken til mit kagebageri.

Åhhh det er svært at holde nalderne fra sukker massen!
Når de er færdige, skriver jeg om mine opdagelser og opskriften.

Jeg er STOR fan af kage projekter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar