lørdag den 12. november 2011

Selskabs corsage til salg!



Så blev den første corsage færdig og jeg vil gerne sælge den, hvis der er nogle der kunne være interesserede. Turkis gobling stof med blomster/stribet foer.
Modellen er fra NUGGA tiden og er en størrelse Medium, man kan dog godt være lidt større eller lidt mindre, så vil der så også blive mere eller mindre åbent bagpå ved snørren.

Pris for denne her er 800kr (normalt vil prisen være 1200kr, men vil gerne lige af med de tre jeg har liggende og så vil jeg lave mit eget design).
Kvaliteten er forskelligt, alt efter hvad jeg har liggende, men corsagen består grundlæggende af 3. lag stof og metal stivere, da jeg finder det giver det absolut bedste og mest holdbare resultat.
Snørrebåndet vil mest være et satin bånd der passer i farven.

Her ses samme mønster/model, dog med en lidt anden form og snit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar